Future 2018 فیوچر

فیوچر Future 2018 فیوچر Future 2018 azari

از حدود 20 سال پیش که شرکت okm آلمان تولیدات خود را شروع کرد با سری های اول فیوچر Future توسط آقای اندریاس کراوس این تولیدات شروع شدند . و امروز این خوشحالی وجود دارد 2018 Future که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اس را به شما معرفی می کنیم . فیوپر 2018 برای پیدا کردن طلا ، نقره ، گنجینه های دفن شده ، دفینه های ، آثار باستانی و اشیاء تاریخی بجا مانده از گذشتگان را می توانید بیابید .
از فلزیاب فیوچر 2018 هم می توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی بالانس زمین را انجام داده و تصویر واضح و شفافی را ارائه می کند . فلزیاب تصویری 2018 Future برای کسانی مناسب است که علاوه بر اینکه قصد دارند تصویر واضح و شفافی از زیر زمین داشته باشند ، می خواهند قیمت مناسبی هم داشته باشد . فیوچر2018 علاوه بر عملکرد بالا از قیمت مناسبی برخوردار است .

 

اسکن زمین Ground Scan :

انجام اندازه گیری های سه بعدی 3D برای تجزیه و تحلیل دقیق روی یک رایانه  است .

شما می توانید از Future 2018در حالت عمودی و افقی استفاده کنید.

صدای زنده Live Sound :

فرآیند اندازه گیری میدان مغناطیسی صدا برای تشخیص فلزات آهنی.

شما می توانید Future 2018  تنها در حالت عمودی استفاده کنید.

Future 2018  مانند دیگر فلزیاب های شرکت  OKM با استفاده از تکنولوژی حسگر تایید شده و قابل اطمینان OKM برای به دست آوردن اطلاعات اندازه گیری می شود. تمام مقادیر اسکن شده به کامپیوتر منتقل شده  یا تبلتی که نرم افزار Visualizer 3D را اجرا می کنند،

 

Future 2018  می تواند با استفاده از حالت عملیات صدای زنده  Live Sound می تواند اشیاء فلزی زیرزمینی را بصری و آکوستیک تشخیص دهد.

Future 2018 برای اندازه گیری های 3D برای تعیین موقعیت، اندازه و عمق اهداف پنهان ایجاد می کند.

فلزیاب Future 2018 به طور کامل از طریق  PC با استفاده از نرم افزار Visualizer 3D-  OKM کنترل می شود. بعد از اینکه اتصال داده بی سیم ایجاد شد، یک حالت عملیاتی (صدای زنده یا زمین اسکن) را انتخاب کنید،

 

شما می توانید با فلزیاب تصویری  Future 2018  انواع مختلفی از گنج های پنهان را بیابید:

سکه ها، حلقه ها و جواهرات پنهان

محوطه های باستانی و گنج های دفن شده

جعبه های مخفی، ، گلدان ها پر از وسایل گرانبها

تونل های زیرزمینی، غارها، انبارها، مقبره ها

هنگام انجام اندازه گیری، اطلاعات اسکن بلافاصله روی صفحه نمایش خود ظاهر می شود. بنابراین هیچ هدفی را که زیر سطح قرار دارد از دست نخواهید داد. هدفون بلوتوث  اطلاعات مربوط به صدا در مورد اسکن یا هدف شما را دریافت می کند.

 

راه اندازی دستگاه  بسیار آسان است، زیرا اکثر تنظیمات در حال حاضر اعمال می شود و عمدتا حالت کار و جهت گیری شما را انتخاب می کند.

پس از اسکن کردن زمین، می توانید اسکن های خود را با نرم افزار Visualizer 3D به تجزیه و تحلیل اطلاعات  در مورد اهداف پنهان، گنجینه های گمشده و  باستانی دست یابید.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 اسفند 1396 09:19
  • اندازه قلم
X

Right Click

No right click